Verdien Punten Elke Bestelling
100% Originele Producten

DKNY Aftershave & Herengeur

Donna Karan had dank haar ouders al van jonge leeftijd af aan een goed inzicht op de mode-industrie. Haar moeder was een showroom model en mode handelaar, haar vader een kleermaker. Ze baseerd haar mode op een modern systeem van aankleden, geschikt voor de moderne internationale man en vrouw. Voor Karan gaat het niet alleen maar om mode maar ook lifestyle. Ze ontwerpt niet alleen een kledingstuk, ze ontwerpt een nieuw persona en levensgevoel voor diegene die haar kledingstukken dragen. Een goed voorbeeld daarvan is DKNY Men, gelanceerd in 1992, een gesofisticeerde collectie van maatpakken, avondkleding, formele kleding, casual en sportkleding.

De originele naam voor haar eerste collectie was Donna Karan, wat later in DKNY (Donna Karan New York) veranderd werd. Haar missie voor haar kleding is om veelzijdige, flexibele maar toch leuke stukken te ontwerpen die een perfecte outfit kunnen maken, ongeacht welke tijd van de dag het is. De betekenis van New York in de naam is omdat niemand ooit weet wat er in deze wilde stad gebeurd, dat blijft een raadsel net zoals de toekomstige collecties van DKNY.

Donna Karan werd door haar dochter geïnspireerd om een jongere en meer betaalbare collectie uit te brengen. DKNY bestaat nu uit verschillende collecties waaronder DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Underwear (voor beide dames en heren), DKNY Juniors, DKNY Kids, DKNY Pure en DKNY Men. In 2001 lanceerde ze de Donna Karan Home Collection met traditionele en luxurieuze woonaccessoires, waarna ook de iets hippere en betaalbare collectie DKNY Home uitkwam.

DKNY heeft ook een uitgebreide collectie van geurtjes en aftershaves voor de heren en de eerste van deze geurtjes was DK for Men, gelanceerd in 1994, een bloemige en houtige geur voor heren. Andere populaire geurtjes van DKNY voor heren zijn de aromatisch houtige citrus accenten van DKNY Men (2000), de aromatisch warme en houtige accenten van DKNY Be Delicious Man (2005), de heerlijk zoete accenten van Be Delicious Red (2006), de pittige en aromatisch houtige accenten van DKNY Men (2009 editie) en de aromatisch bloemige en houtige accenten van DKNY City for Men (2013).
Toon Meer