Verdien Punten Elke Bestelling
100% Originele Producten

Abercrombie & Fitch Aftershave & Herengeur

Abercrombie & Fitch is een toonaangevend Amerikaans modemerk voor heren die zich aan een zeer specifieke, trendy en moderne dwarsdoorsnede van de bevolking richt, namelijks jonge heren die tussen 18-22 jaar oud zijn. Het bedrijf werd oorspronkelijk in 1892 in New York opgericht en heeft zich nu wereldwijd in meer dan 1000 verschillende winkels verspreid, met de meerderheid van deze winkels in de Verenigde Staten en een recente uitbreiding naar Azië met verdere winkels in Singapore, Tokyo en Hong Kong.

Abercrombie & Fitch hebben ook 3 verdere merknamen waaronder meer specifieke collecties van kleing en geurtjes aangeboden worden. Hollister Co. is daarvan de grootste en deze marknaam concentreerd zich op het "zuidelijk Californische image" voor teenagers tussen 14 en 18 jaar oud met voordeligere prijzen dan die van het moedermerk. Abercrombie Kids werd in 1998 geïntroduceerd om het jongere publiek te vangen (van leeftijden 7 tot 14). De laatste merknaam in deze groep is Gilly Chicks met loungewear en ondergoed voor dames van 18 jaar en ouder.

Abercrombie & Fitch zijn nooit verlegen geweest en dit is ook aan hun marketing campagnes te herkennen. Ze gebruiken alleen maar modellen die voor hun werken en ze hebben een lange selectieprocedure voor het voorrecht. Enige beroemde modellen van Abercrombie & Fitch zijn de wereldberoemde Channing Tatum (acteur), Jeremy Bloom (11x olympische medaillewinnaar voor freestyle skiën), Brandon Jones (acteur) en Tom Welling (acteur).

In 2002 lanceerde Abercrombie & Fitch hun toonaangevende herengeur "Fierce", die tot heden nog steeds één van hun meest populaire geurtjes is. Andere populaire geurtjes in hun assortiment voor heren zijn de 41 Cologne (2007), Colden (2009), Abercrombie HOT (2013) en de geherintroduceerde originele Woods van 1990.

Abercrombie & Fitch - de liefde, de inspiratie, de trend
Toon Meer